+420 777 077 930

FAQ - Odpovědi na často kladené otázky


Zde najdete odpovědi na velmi často kladené otázky. Než nám pošlete dotaz nebo napíšete na chat, zkuste se mrknout sem, zda již není na podobnou otázku odpověď. Postupně zde budou další odpovědi přibývat :-) Děkujeme.


FAQ - Často kladené dotazy
  • Je možné objednat si konkrétní délku hutního materiálu?

Ano, je to možné. V kartě zboží je přednastaven 1 ks a 1 m materiálu. Tyto hodnoty si můžete jednoduše změnit zadáním požadované délky a počtu kusů. Jen je nutné počítat s tím, že pokud je zbytek z velého profilu menší než 2 m, je účtován celý profil.

  • Jak objednat u hutního materiálu související služby (vrtání, zakružování atd.) v e-shopu?

Vrtání nebo jiné služby lze objednat tak, že na kartě zboží popíšete do poznámky umístění požadovaných otvorů a zašlete nám např. nákres na email . Prodejci při zpracování objednávky doplní cenu za danou službu a poté, co ji odsouhlasíte, Vám bude materiál upraven podle požadavků a připraven k vyzvednutí nebo k odeslání přepravní službou.

  • Dotazy na nosnost jeklů (nosníků aj. hutního materiálu)?

Nosnosti jednotlivých hutních materiálů nelze bez projektové dokumentace určit. Nosnost musí vždy určit statik (případně architekt) na základě konkrétní konstrukce.

  • Jaká je čekací doba na dělení (vrtání, a jiné úpravy) hutního materiálu?

Máme-li požadovaný materiál skladem, je připraven k odběru zpravidla ještě tentýž den po objednání.

  • Jak je uvedena cena hutního materiálu? Uvádíte cenu za 1 m (kus) nebo za celý profil?

Uvedená cena je v e-shopu uváděna vždy za měrnou jednotku napsanou za lomítkem (tedy za metr / kus).

  • Dovážíte hutní materiál na konkrétní místo nebo je možný pouze osobní odběr?

Pro dopravu hutního (a nadrozměrného) materiálu využíváme služby přepravce TOPTRANS. Tuto možnost dopravy zvolíte zaškrtnutím tlačítka "TOPTRANS" při dokončování objednávky v košíku.

FAQ - Často kladené otázky
  • Lze objednat méně než celý profil hutního materiálu, který je označen "Na objednání"?

Je-li materiál na objednání, lze odebrat pouze celý profil.

  • Jak objednat jiné rozměry plechů než je celá tabule?

Do košíku vložte celou tabuli a požadované rozměry plechu napište do poznámky. Cena bude upravena a odeslána k potvrzení.

  • Je možné si nechat zakoupený hutní materiál pozinkovat a hned odvést?

Hutní materiál zavážíme každé úterý do zinkovny. Okamžitý odběr tedy není možný, jestliže není požadovaný nazinkovaný materiál přímo skladem. Zboží je připraveno k odběru zpravidla následující týden ve středu.

  • Je zboží opravdu skladem na jednotlivých pobočkách, jak je uvedeno v detailu na produktu?

Ano, dostupnost uvádíme v rozmezí 1 - 5, 6 - 10, 10 - 50, 50 - 100, 100 - 250, 250 - 500, 500 - 1000 ks atd. Přesný stav Vám na dotaz rádi sdělíme.

  • Je rozdíl mezi bílým a černým silonem?

Rozdíl je pouze v barvě. Oba typy silonů mají jinak stejné složení.

FAQ - Časté otázky
  • Proč v košíku nelze označit DPD a současně hotovost?

Při výběru dopravy a platby jsou v košíku možné tyto kombinace: osobní odběr - hotovost/kartou | osobní odběr - platba bankovním převodem | DPD - platba bankovním převodem | DPD - dobírka DPD (u řidiče DPD lze po domluvě platit buď hotově nebo kartou) | IVECO - hotově při převzetí | IVECO - Platba bankovním převodem | TOPTRANS - platba bankovním převodem | TOPTRANS - Dobídka TOPTRANS.

  • Jak dlouho musím čekat na potvrzení objednávky?

Objednávky zpracováváme v pořadí, v jakém přišly. Věřte, že děláme vše proto, abychom Vám potvrdili připravené zboží (nebo odeslání zboží), co nejdříve.

  • Je možné vyměnit již doručené zboží za jiné?

Ano je to možné. Napište nám a uděláme výměnný balík. Vždy je možné se domluvit.

  • Mohu vrátit hutní materiál bez udání důvodu (zákonné odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu), i když jsem si ho nechal nařezat na požadované rozměry?

Kupující nemůže odstoupit od smluv uvedených v § 1837 Občanského zákoníku. V případě našeho sortimentu se jedná právě o hutní materiál, který je upraven na konkrétní rozměry podle přání zákazníka. Jedná se o ustanovení § 1837 písm. d) Občanského zákoníku, kde je uvedeno, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy "o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu." Tzn. objednávku individualizace výrobku (dělení hutního materiálu, zinkování apod. související služby).

Ochrana osobních údajů